maandag 21 mei 2012

Dat wordt me te veel hoor

Zal ik maar eieren voor mijn geld kiezen

Moe past op als de rest buiten spelen mag. Ze is een dochter van de Zonsondergang. Dat is een fameuze duif. Ze is dus uit het goede hout gesneden en ik wil er dus zoveel mogelijk jonkies van hebben. 
Misschien denkt de duivin nu wel dat het pasen is, maar  dan is ze abuis want we zitten inmiddels ergens halverwege de maand mei Je ziet haar denken: wat moet ik met al die eitjes, dat wordt me een tikkeltje te veel hoor. Die tijdelijke baas van me is een beetje gestoord. Bovendien is dit helemaal mijn broedbak niet en twee nestschotels is ook niet normaal.
 

3 opmerkingen:

martin zei

Is dit echt van 1 (één) duif?

Antoinette Duijsters zei

Zou ook denken, bekijk het maar daar pas ik niet op:-)

Unknown zei

Nee nee Martin; een duif legt maar 2 eieren
Zo is het maar net Antoinet