woensdag 30 mei 2012

Jonge kraai met broedschotel


Het gaat uitstekend met mijn duivenhobby.  Mijn duiven komen altijd thuis, ook al is het weer te warm, te koud of te nat.
Ze zijn wat eigenzinnig, trekken kalmpjes hun eigen plan, maken omwegen en vallen daardoor meestal buiten de prijzen.

Maar verder heb ik niks te klagen: zelfs de kraaien hebben belangstelling voor mijn broedschotels die ergens in de tuin buiten het hok staan.

Deze jonge kraai is iets te vroeg uitgevlogen, roept om zijn ouders en zoekt bescherming bij dit stapeltje  leegstaande  schone nestpannen.

Die pik ik in. Dit ding lijkt me wel wat

4 opmerkingen:

Jan de Stripman zei

Volgens mij lusten kraaien ook best duivenvoer, Cor. En als ze eenmaal een poosje tussen de duiven zitten komen ze vast ook weer trouw terug op het hok...;o)

Antoinette Duijsters zei

Wat leuk, mooie vogel, ik ben niet helemaal zeker, maar volgens mij een kauw. Kunnen heel tam worden.

Unknown zei

Jan kraaien eten alles ze zijn niet kieskeurig
Zeker Antonnette'het is een kauwtje; ik heb ze vroeger toen ik klein was wel gehad.........

Anoniem zei

Hij kijkt zo lekker koddig...