woensdag 16 november 2011

Een vreemde bezoeker op mijn hok

 
goeiemorgen een reiger op mijn hok

Je wrijft als duivenliefhebber wel eens je ogen   uit wanneer je in de vroege morgen deze fraaie vogel op je duiventil ziet zitten. Die komt vast niet uit Bergerac denk je dan bij ze jelf.
Een paar winters terug kwam deze gast regelmatig buurten Nogal logisch mijn buren links en rechts hebben vijvers met vissen en kikkers en dat is aanlokkelijk voor een reiger als in het late najaar schraalhans keukenmeester wordt.
Gelukkig strijkt deze  deftige dame in de zomer niet op mijn hok neer wanneer ik op mijn wedstrijdduiven uit Frankrijk zit te wachten

2 opmerkingen:

Anoniem zei

begint toch echt winter te worden, mooie foto

Antoinette Duijsters zei

Misschien, als de nood hoog is lust een reiger ook duivevoer:-)